Jumaat, 16 Disember 2011

GEMBIRA RASA HATI

Salam Jumaat semua dan salam juga saya tujukan khas buat K.Yatie, tuan punya blog http://yatiememories.blogspot.com. Hari ni saya buka blog dan ternampak K.Yatie jadi followers saya. Terima kasih saya ucapkan dan rasa sungguh terharu kerana K.Yatie sudi jadi followers saya meskipun K.Yati dah terkenal sebagai blogger masakan. Seringkali blog K.Yatie saya tatap dan jadikan rujukan untuk resepi-resepi baru. Teruskan berblog K.Yatie utk saya dan lain-lain jadikan rujukan dlm bidang masakan. Terima kasih sekali lagi saya ucapkan.

Gembiranya saya hari ni kerana demam dah beransur pulih dan juga K.Yatie, tuan punya blog masakan terkenal- http://yatiememories.blogspot sudi jadi followers saya (followers baru seciput je ni). Dlm kepala mulalah memikirkan resepi-resepi yg nak dicuba try test. Tapi hari ni masak besa2 je sebab ada undangan ke rumah Nadia dan Poji yg baru menimang cahayamata pertama. Jom kita serbu rumah ummu dan abu Fateh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CATATAN POPULAR