Jumaat, 30 Disember 2011

TERKEJUT DAN TERHARU-30 Disember...

Terkejut dan terharu saya. Lebih kurang jam 10.30 loceng rumah dipetik. Tengok-tengok jiran sebelah rumah datang. Takkan jiran sebelah rumah datang pun terkejut dan terharu kot. Yang sebenarnya terkejut dan terharu sebab datang dengan sebiji kek untuk meraikan hari jadi yang ke...ke berapa eh? Ke-36 kalau tak silap, sebab lahir tahun 1975. Teruknya "dia" ni, umur sendiri pun tak ingat. Terima kasih saya ucapkan kepada jiran saya yang sangat baik hati, Kak Aizah kerana bersusah-payah menyiapkan sebiji kek coklat moist yang eggless tu (sorry tak ingat nama penuh sbb panjang......). Siap dengan topping yang amat sedap dan cantik. Terima kasih K.Aizah....kenangan ini takkan saya lupakan seumur hidup. Dan satu lagi....topping tu memberi inspirasi kepada saya untuk berjinak-jinak nak deco-deco kek. Alat deco ada le sebiji dua dah beli. Tapi dok simpan kat rak saja. Entah bila nak guna pun tak tahu.

Apesal tiba-tiba cerita kek ni. Yang sebenarnya semalam adalah hari ulang tahun kelahiran saya. Satu hadiah yang amat-amat saya hargai, tentulah hadiah dari Abang merangkap Mr. Hubby saya - jam tangan. Terima kasih my beloved hubby atas ingatan dan doa. I luv u.....muah!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CATATAN POPULAR