Selasa, 14 Jun 2011

PILIHAN NAMA

Seperti yang dijanjikan, saya ingin mengutarakan sedikit luahan rasa mengapakah tajuk KEMBARA ILMU SEGUNUNG HARAPAN SEJUTA IMPIAN menjadi pilihan untuk blog saya. Saya mendefinisikan maksud frasa ini tidak berdasarkan rujukan kepada mana-mana kamus, namun hanya definisi berdasarkan sedikit cernaan minda saya yang tidak seberapa ini. Kembara ilmu dipilih kerana saya masih dalam pencarian ilmu dunia dan akhirat. Ilmu yang saya dapat InsyaAllah seboleh-bolehnya saya akan cuba kongsikan bersama pembaca untuk manfaat bersama. Segunung harapan sejuta impian bermaksud cita-cita saya yang terlalu tinggi seiring dengan ilmu yang saya dapat. Moga-moga blog ini bukan sekadar cerita kosong dan catatan pengalaman hidup saya, tapi ada "suatu" manfaat  yang dapat saya kongsikan bersama pembaca. Jika tidak ilmu pun yang pembaca dapat, mungkin pembacaan di blog ini boleh dijadikan sebagai hiburan waktu santai. Terima kasih kepada pembaca yang sudi singgah di blog ini dan segala komen yang membina juga saya alu-alukan untuk faedah bersama.

Nama blog saya balqis-ummubalqis pula dipilih sempena mengambil nama puteri sulung saya, iaitu Auni Balqis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CATATAN POPULAR